haakie Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Hei, Jeg lager en Fragmovie om cs. Og da skal nicket mitt å nede i vestre hjørne. Men jeg har tatt et slikt tekststykke og dratt det ut under filmen, slenger med et screenshot. Denne teksten vises ikke, den er liksom "under" den vises kun der hvor det ikke er film, i mellomrommene mellom klippene. Hvordan kan jeg få denne "opperst"? -Haakie Endret 18. mai 2006 av haakie Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Den linjen som teksten er på må ligge over linjen som inneholder videoen. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Ikkje noko screenshot der... Du må sikkert leggje det i eit videospor over videoen. Ganske logisk eigentleg, det som ligg i det øvste sporet er det som vises øvst. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Ok, er det noe galt med bilde serveren til hw idag og? (var det igår ser ikke bilde selv.) Hvordan flytter man det opperste ned slik at det kommer opp? (tenker på de spora) Endret 18. mai 2006 av haakie Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 For å få det øverste ned, eller kanskje heller det nederste opp, er det berre å dra teksten til eit anna, høgare spor. Klikk - hold - dra - slepp. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Ok:) takker og bukker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå