-dizzy- Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hver gang pc'n blir skrudd på og skal komme inn i windows, stopper bildet helt med bakgrunnsbildet over hele skjermen. Altså det blir bare bakgrunnsbildet på skjermen og ikkeno annet, ikke verktøylinje,ikoner etc. For å komme videre må jeg trykke ctrl+alt+delete også velge "ny oppgave". Da høyreklikker jeg på en tilfeldig mappe og klikker "åpne". Da kommer det en feilmelding av noe slag opp, jeg bare trykker "OK" på den, også kan jeg bruke pc'n ordentlig. Dette hørtes veldig komplisert ut kanskje, og det er igrunn veldig ustabilt. For jeg må gjøre dette hver gang pcn restartes/skrus på. meldinga: Any ideas? Lenke til kommentar
-dizzy- Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 ikke? trenger svar ASAP Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei! Søk etter virus og spyware på pcen. Velg start -> kjør og skriv: msconfig. Så fjern alt unødvendig. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
-dizzy- Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) okey! I'll give it a shot;) thanks Men hvor skal jeg fjerne ting fra mener du? fra oppstart-seksjonen? Fjerna en del derfra nå værtfall Endret 19. mai 2006 av -dizzy- Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 oppstartseksjonen ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå