andret Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har nettop kjøpt meg en ny pc , men jeg får ikkeinnternetten til og virke , jeg har innstalert driverne og alt det der. Alt ser ut til og funke fint men det står bare at nettverks er frakoblet når alt er tilkoblet. og jeg har prøvd med samme nettverkskabel og router på en annen pc , og der så den ut til og funke helt fint. Har også det samme problemet med lyd kortet. min hardware: amd athlon 3000+ (Prossesor) asus radeon 9600xt (skjermkort) asus a8v deluxe (hovedkort) Creative sbs LIVE! (lydkort) Dlink dfe538tx (nettverkskort) 80 gb hitachi (hdd) Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hvilket nettverkskort kobler du til kabelen? Det på hovedkortet eller dlink kortet? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Finner du nettverkkortet i enhetsbehandling eller lignende? Lenke til kommentar
andret Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Det er dlink kortet jeg bruker for det som følgte med hovedkort Får jeg ingenting ut av , når jeg prøver og innstallere driverne til det som er i hovedkortet får jeg bare melding om at den ikke støttes av min prossesor type. Og jeg finner dlink kortet i enhetsbehandlinger. Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Du kan jo prøve å aktivere det innebygde nettverkskortet i BIOS, og se om du får brukt det da. Lenke til kommentar
andret Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 NOpe det gikk ikke. Men kan det ha noe og si at når jeg starter opp maskinen kommer det opp: "No fasttrack controller connecteed, no bios installed" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå