tarald91 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei Som du ser i emnetittelen trenger jeg en Kablet GPS til min PDA, Dell Axim X3. Den bør helst ikke koste for mye(max. 1000 kr.). Den må også fungere til programvaren jeg har, tomtom v. 5 for pda. Det beste hadde hvert om det var den orginale tomtom gps, men den tror jeg ikke selges separat. Takker for alle svar!! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) har du bt så kjøpte jeg holux gr-236 for en tusenlapp inkl frakt fra ebay.com dette er en av de beste gpsene må du ha kabel tror jeg det er litt håpløst med andre enn dell sin kabel. da må du evt finne ett sdiokort med gpsstøtte elelr cfkort om du har en cfslot. Problemet da er at du ikke har noen minnebrikke til å ha kartene på eks http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=GPS-115 Endret 20. mai 2006 av Admin'c Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg brukte dell X5 (som er nesten lik x3) med tomtom5 og en kablet garmin gps. Egentlig kan du kjøpe en hvilkensomhelst gps med serie interface... Du trenger også seriell sync kabelen fra dell + en gender changer... Clasohlson har noen billige og greie gps'r. Alternativt kan du kjøpe en blåtann gps + et blåtann cf kort (SD slotten din støtter ikke sdio) Lenke til kommentar
tarald91 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Tenker på denne: Haicom HI- 204III Vil det funke til tomtom? EDIT: Legger til ny link Haicom electronics Endret 21. mai 2006 av tarald91 Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Tenker på denne: Haicom HI- 204III Vil det funke til tomtom? EDIT: Legger til ny link Haicom electronics 6147516[/snapback] er usikker på om det går med usb... har ikke testet annet enn seriell Lenke til kommentar
tarald91 Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg vet man må kjøpe et tillegg som gjør at den passer til min pda, det har jeg funnet, men vil tomtom godkjenne denne gpsén? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg vet man må kjøpe et tillegg som gjør at den passer til min pda, det har jeg funnet, men vil tomtom godkjenne denne gpsén? 6149229[/snapback] Tomtom bryr seg ikke om type så lenge det er en standard gps... du velger bare "Annen kablet GPS" i oppsettet, så velger du "usb tilkobling" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå