Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Manglende diskplass på C:\


Anbefalte innlegg

Heisann! Eg har eit problem.

 

om eg merkar alt på C-disken og tek egenskaper, så seier windows at det tilsaman er 4gb. problemet er berre at diskegenskapane seier at det er nytta 10,7gb med plass. dvs. at det er 6.7gb med oppteken plass som eg ikkje aner kva går til.

 

eg installerte nett windows på ny, så eg lurte på om det kunne vere ein av dei forrige profilane som tok opp plass. eg fann ei mappe som eg trur er ein av dei forrige, men den er på 0kb. det rare er berre at systemet ikkje gir meg tilgang til mappa, og ikkje moglegheit for å slette ho.

 

nokon som veit kva som kan vere galt?

 

Disken er formatert med NTFS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du formaterte med andre ord ikke HDen når du reinstallerte?

 

Dersom du har ei mappe du ikke vet hva er, kan det hende noen kan hjelpe hvis du skriver navnet på den.

 

For å få tilgang til mapper fra tidligere installasjoner, kan du slå av enkel fildeling, og ta eierskap over mappa. Da burde du få tilgang.

 

Ligger vekslefila på c:? Hvor stor er den? Du kan evt. prøve å sette ned størrelsen på den. Det er ihvertfall ikke noe vits i å la den være mer enn 2 X ram.

Lenke til kommentar

eg formaterte ikkje disken.

 

problemmappa er C:\Documents and settings\PG

 

PG er kva den tidlegare profilen min het.

 

nøyaktig feilmelding eg får når eg vil inn på mappa, eller prøver å slette:

 

"

C:\Documents and settings\PG er ikke tilgjengelig

 

Ingen tilgang

"

 

 

 

eg må ærleg innrømme at eg ikkje heilt forsto alt du sa mr_trout. kor slår eg av enkel fildeling? kor regulerar eg vekslefila?

Lenke til kommentar

Prøv først å åpne min datamaskin, og velg verktøy. Her trykker du mappealternativer og arkfanen "vis". Da kan du ta vekk krysset for "bruk enkel fildeling"

 

Deretter går du til mappen du ikke får åpnet, og høyreklikker den. Velg egenskaper og trykk fanen sikkerhet.. Der velger du knappen "avansert" - fanen "eier", kryss av for "erstatt eier........", og trykk OK. Nå bør du ha full tilgang til mappen, og du kan slette det du vil.

 

Hvis du vil endre størrelsen på vekslefila, høyreklikker du min datamaskin og velger egenskaper - fanen avansert. Deretter trykker du innstillinger, under ytelse. Velg avansert, og gjør innstillinger under virituelt minne.

Lenke til kommentar

Eg finn framleis ikkje ut kva som er galt.

 

har prøvd å ta vekk system restore, vekslefila er berre på 768mb, og eg får framleis ikkje til dette med sikkerhet. det er ikkje noko stad eg kan huke vekk for "bruk enkel fildeling".

 

uansett takk for at dykk vil hjelpe, men er det nokon fleire som har forslag?

Endret av pergpau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...