Isbilen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Som tittelen sier, er jeg i beit for en ny chipsetvifte til hovedkortet. De fleste vil vel si at jeg skal drite i det og heller kjøpe meg en slik blå passiv zalman-sak, men det har jeg allerede gjort. Greia er at den ikke får plass under den massive skjermkortkjøleren min (ikke når jeg setter kortet i den andre pcie-sloten heller). Derfor er jeg rett og slett på utkikk etter en ny vifte av denne typen, eventuelt en kjøleløsning som ikke bygger mer enn vifta som sitter der fra før. Endret 19. mai 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Om det ikke er så mye som mangler for at zalman kjølern skal passe kan du alltids kappe den av. Ellers har revoltech noen bra vifter. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Det er myyyye som mangler. Hvor finner jeg revoltechs saker? EDIT: Ingen av revoltec (uten h) sine vifter var små nok. Ser nå at komplett har fått inn noen greier som kanskje kan passe. Endret 19. mai 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå