lokeland Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Modern sin Dell PC hadde en strømforsyning som viste seg og ikke holde til hennes nyinnkjøpte 7800GS grafikkort. Vi prøvde med en Q-Tec, men den viste seg og ikke passe, fordi powerkontakten bak på strømforsyninga traf ikke hullet som er i kabinettet, slik den originale gjorde. Så nå har jeg fått i oppgave å finne frem en strømforsyning for PCen hennes som er kraftig, støysvak (viktig!) og som passer i Dell kabinettet. Har noen her noen forslag? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Q-Tec PSUen passer ikke og følger ATX standarden! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Javell? Jeg får ATX-er til å passe i vår dell Lenke til kommentar
Disippel i lære Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Dell er noen sære greier du må somregel bruke dell PSU til dell pc fordi ATX-pluggen er ikkje koblet likt som vanlige ATX strømforsyninger. Personlig holder jeg meg LANGT unna dell og q-tec Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Det er jo en ganske smart måte å få folk til å kjøpe ting fra dem, slik at de tjener mer penger da men... =/ Si ifra om noen kjenner til en PSU som kan brukes! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Kabinettet kan vell moddes? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Jupp. Men venta med det til jeg fikk bekrefta av modern at garantien var gått ut. Så da går det egentlig ganske greit. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Mange av Q-tec PSUene følger sin egen standard, i tillegg til at det er crappy strømforsyninger. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Tro meg, jeg vet.. Har brukt den strømforsyninga vi prøvde selv og sitter igjen med bare negative erfaringer! Det var bare det at det var den eneste PSUen som jeg hadde liggende og som var kraftig nok! Men samma det. Tror jeg fyrer løs med Dremelen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå