Aetius Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg kjøpte nettopp et kabinett som Posten har greid å traspe fullstendig. Samtlige 12 fester for fronten er brukket tvers av, og ene 5 1/4"-dekselet er brukket. Den andre kassen i sendingen hadde dype hakk og rifter i pappen, men forhåpentligvis er alle komponentene uskadde. Ikke godt å vite, for det kan ta tid før jeg får mulighet til å teste alle. Noen her som har erfaring med å kreve erstatning av Posten for skadet gods? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har gjort det uten problemer. Du må vise fram innpaking og kvittering på postkontoret. Ørjan... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Ikke innholdet som ble ødelagt? EDIT: Og hva med frakten? De betaler vel frakt for ny vare, right? EDIT2: Joda, de aksepterte både mva og frakt, og det holdt å vise bilde av skaden, så jeg slapp å slepe hele kabinettvraket av gårde til postkontoret, men det kan likevel ta ukesvis å få utbetaling, viser det seg. Endret 19. mai 2006 av Aetius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå