Gå til innhold

JoachimRs egen tyske tråd!

Kadmium

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har da så absolutt ikke påstått at Joachim kan tysk.

Jeg bare sier at Joachim kan skrive sin übertysk her.

Herre.. la han komme med et poeng da. Syns den var bra jeg, han visste jo selv at det var en no-go-tråd.

6127575[/snapback]

Du har så rett.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om jeg hadde vært moderator hadde jeg laget et eget sted hvor Agressive kunne poste topicene sine.

Supermann! Hjelp meg!

6127591[/snapback]

Da hadde nok det stedet vært passe øde.

6127599[/snapback]

Jeg stemmer for den der. Lurer på hvor jævli mange rare poster det hadde vært der.

Norsk-tråd for Dj Ovin

Tysk-tråd for Joachim

Engelsk-tråd for kfz

Matte-tråd for Kimmi

Fransk-tråd for eiliv90

Bilde-tråd for fredrikrb

[navnene er tilfeldige]

Lenke til kommentar
Om jeg hadde vært moderator hadde jeg laget et eget sted hvor Agressive kunne poste topicene sine.

Supermann! Hjelp meg!

6127591[/snapback]

Om jeg hadde vært moderator ville jeg innsett at det hadde vært enklere å banne ham! :whistle:

Neida, så glad i deg jeg... :shrug:

6127601[/snapback]

Ja, du burde nesten være glad i meg. Jeg har da strengt tatt mottatt en halvstor papirlapp fra Grand Hyatt, Cairo av deg, der det står: "Takk for en uforglemmelig natt i suiten at the Grande, Joachim", eller noe slikt. Klarer ikke helt å tyde det ene ordet. :D

Lenke til kommentar

Supermann! Hjelp meg!

6127591[/snapback]

Om jeg hadde vært moderator ville jeg innsett at det hadde vært enklere å banne ham! :whistle:

Neida, så glad i deg jeg... :shrug:

6127601[/snapback]

Ja, du burde nesten være glad i meg. Jeg har da strengt tatt mottatt en halvstor papirlapp fra Grand Hyatt, Cairo av deg, der det står: "Takk for en uforglemmelig natt i suiten at the Grande, Joachim", eller noe slikt. Klarer ikke helt å tyde det ene ordet. :D

6127623[/snapback]

Skriver jeg ikke pent heller, nå plutselig..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...