TRiGGr Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 jeg har et thermaltake kandalf kabinett som har en kabel nederst i vensterehjørne på sidedøra som jeg ikke vet hvor jeg skal koble.....det står heller ikke i manualen hvor jeg skal sette denne kabelen...jeg har et dfi lanparty hovedkort....vet noen hvor jeg skal koble denne kabelen? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Vil tro det er til bryteren som indikerer om kabinettdøra er lukket, om du finner en slags bryter langs kanten til sidedøra? Isåfall, så ikke bry deg om den. Lenke til kommentar
Stigy Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 ok greit...... 6132375[/snapback] Ikke bry deg om den? Jeg får en uling som om det er en sirene som står på full guffe hele tiden, med abit an8 32x hovedkort. Noen som har noe forslag om hva denne ulinga kan være? Det fulgte ikke med noe shadowcard til SLIen, men tror ikke det var et must. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Dette har jo ikke noe med HK å gjøre, men kabinettet. Men uansett hjelper det ikke uten bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå