Snorre Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Vel, det har seg slik at jeg skal ha en muntlig presentasjon på 10 minutter om et emne fra tyskboken/læreplan. Jeg skal ta grunnlag i to tekster fra tyskboken. Jeg har da funnet en tekst om nasjonal-sosialistenes maktkamp og en om en jødisk families situasjon i tyskland. Disse emnene skal jeg da konsentrere meg mo, men jeg kan også si litt generelt og veldig kort om hvordan dette lå i forhold til gangen i andre verdenskrig. Det jeg da trenger hjelp til er å finne ut mer om disse emnene. Jeg setter pris på alle linker og alle ting dere selv måtte ha å bidra med. Hjelp til retting av ferdig resultat mottas også med takk. Dersom du er en av dem som ikke har vært helt snill på forumet i det siste, har dere nå sjangsen til å lette på samvittigheten ved å hjelpe en spill-moderator i nød. Edit: Er ferdig med presentasjonen nå og den blir på omlag ti minutter. Altså det oppgaven krevde. Nå må jeg bare få rettet skiten! Snorre Endret 18. mai 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå