Dimanche Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Lurer på å kjøpe meg en 6280 og i den anledning har jeg noen spm: Hvordan er batteritiden hvis man ringer lite og slår den av om natten? Reel standbytid på en måte... Lurer også på hvordan det berømte slarket egentlig er. Er det bare lyd eller også litt treighet? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 En kollega og en kompis har den og jeg har ikke merket noe til slarket som mange påstår det er... Hvis du bruker 3G når du ringer går batterikapasiteten fort nedover, hvis du ringer med vanlig GSM og slår den av om natten burde vel 6-7 dager være sånn ca. tid... men mye avhenger av hvor mye du ringer og om du bruker andre funksjoner. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Takk for svaret! Det hørtes jo ikke så verst ut. For det er vel ikke noen vits i å ringe i 3g-nettverket, hvis mottakeren ikke har 3g, noe strengt tatt ikke mange har enda. Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå