TRiGGr Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har et lite prop med pcen....dette er det som skjer:jeg starter maskinen også etter den er ferdig å loade windows loadbar så ser jeg blue screenen i et sec så restarter datamaskinen seg og begynner på nytt:( vet noen om hva jeg kan gjøre for å fikse den? Lenke til kommentar
TRiGGr Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 kan noen væresåsnille å please svare?? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 jeg hadde samme problemet ja, bare formater pc'en din så funker alt helt fint igjen! hvis det ikke gjør det så er det harddisken din som er ødelagdt tror jeg! men prøv formatering du Her står det litt om det Lenke til kommentar
TRiGGr Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 jeg hadde samme problemet ja, bare formater pc'en din så funker alt helt fint igjen!hvis det ikke gjør det så er det harddisken din som er ødelagdt tror jeg! men prøv formatering du Her står det litt om det 6128548[/snapback] Tusen takk;) Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 bare hyggelig si ifra om det hjelper eller ikke da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå