Gå til innhold

Problemer etter installasjon av SP2

Anbefalte innlegg

Hei..

Etter installasjon av Service pack 2 på xp professional begynte PC-en å gå fryktelig tregt , særlig oppstart tar dobbelt så lang tid.

Har sett samme tendenser på 3 andre Pc`er jeg disponerer etter installasjon av sp2, så jeg ser det som ganske sannsynlig at det er noe med sp2.

Noen andre som har merket det samme?

Jeg har blitt anbefalt et program som heter winhack til å fjerne forsinkelser, logoer e.l. som kan senke hastigheten. Noen som kjenner til dette programmet?

Det andre er at jeg også har mistet ca 4gb av plass på C: noe som er fryktelig irriterende da den plutselig ikke har mer plass en den trenger. ( ca 10% ledig )

Dette er mappen documents og settings/ Oem som inneholder mine dokumenter på c: . Jeg har alle dokumenter lagret på d: , så denne mappen er tom med unntak av favoritter .. (ingen skjulte filer heller)

Klarer selfølgelig ikke å slette mappen heller da den står som en system mappe .

Dette kan jo selvfølgelig være en av årsakene til at det går noe tregere.

Defragmentering hjelper ikke.

Det tredje er at jeg får ikke vise ENKELTE web sider med en form for flash/wave - Selv om jeg har installert flash og Java program , og slår av alt som heter brannmur og virus program ( jeg bruker Norton )

Eksempel på side jeg ikke får vise er : Ferdinandmotors

Noen som har noen gode råd?

Å slette alt for å legge det inn igjen frister ikke særlig..

Kan som et apropo nevne at jeg har en pc med Linux red hat som operativsystem..

Den går på 5 året uten en eneste feilmelding eller error.. Den har ikke låst seg eller krevd en eneste re-start. Ti tross for at den står på samenhengende ofte i over 2mnd..

Hurra for windows..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...