TrashMaster Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Noen som har erfaringer med reklamasjon på Multicoms ECS-maskiner? Sendte maskinen inn for rep. tredje gang i går, og la da ved en reklamasjon. Er dritt lei lange supporttider, men er det noen her inne som har erfaringer om hvordan Multicom hendler reklamasjoner? Maskinen kjøpt september 04 Reperasjon 1 august 05 Reperasjon 2 oktober 05 Reperasjon 3 mai 06 Total reperasjonstid hittil: to måneder. Feil: Rep 1: MASSE småfeil; dårlig batteri, sprekker i skjerm +++ Rep 2 & 3: Skjermen blekker ut når den kjører på batteri eller kontrast endres. Kan til tider kjøre på strøm med kontrast på laveste nivå. Er dritt lei maskinen, og vil helst heve kjøpet, eller til nød få ny maskin fra Multicom. Noen som har meninger om hvordan de vil gjøre med en slik sak? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Har ikke kjennskap med reklamasjon hos multicom, men for å få hevet et kjøp, må du sende inn maskinen til reparasjon 3 ganger for SAMME feil. Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 har vært inne for skjermproblemer tre ganger, men er det da fjerde gang med feil at man utløser reklamasjon, eller ved 3. gangs innsending for samme feil? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Reklamasjon er det hver gang du har levert den inn, men heving kan du kreve etter tredje gangs reparasjonsforsøk for samme feil, dvs hvis tredje forsøk feiler, slik jeg tolker lovteksten. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 3. gang trenger kun samme feil å påpekes... altså 2. ganger inne før, 3. gang med samme feil - butikk har lov til å sjekke at det er samme feil. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Jepp, du har rett - mea culpa. Men man må altså levere inn varen for tredje gang for samme feil, før man kan kreve å heve kjøpet. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Multicom har jo en to tre lange klagetråder her på forumet i sånne saker, så søk på Muticom og les litt der for råd... Lenke til kommentar
TrashMaster Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 har deltatt i en del av Multicoms tråder tidligere, og vet egentlig hva de inneholder. Håper de har skjerpet seg siden trådene var aktive Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 En kamerat av meg hadde feil på sin ECS G556 (eller hva den nå het) siden vi bor i kirkenes tar frakt over en uke. Feil nr 1. Dårlig kontakt i strømkabel. betalte 400 for ny. De sa det var på grunn av at han flyttet maskinen med kabelen i. Feil nr 2. Skjermen mistet lyset og det luktet svidd. Fikset gratis. igjen over 2 uker... Feil nr 3. Formatert maskinen etter virus. ingen lyd i hverken høytalere eller Jack utganger. nå har han fått maskinen igjen. med nytt HK. så det er mange feil på dem.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå