Blue_D Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei, den bærbare pcen min som leser dvdfilmer, leser ikke half- life 2. Jeg vet at half- life har dvd rom, men det har pcen min også... Den klarer ikke å lese boiling point heller, som det er dvd rom på og. Min Pc: 512 ram, pentium m prossesor, ati radeon 9600 128 mb, 80 gb. Kan lese vanlige dvdfilmer. Hva er det som gjør at den ikke leser dvd rom spill? Noen som har det samme problemet? Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 hmm, prøv å laste ned de aller nyeste driverene, spesielt til skjermkortet ditt! eventuelt kanskje brannmuren eller antivirus blokkere den? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Kan den være så gammel at den bare støtter DVD-RAM-plater? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Kan den være så gammel at den bare støtter DVD-RAM-plater? Hilsen, efikkan. 6130191[/snapback] nei, tror ikke det... . Pcen er ganske ny, bare 2 år gammel. Endret 19. mai 2006 av Sindre1001 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Har du forsøkt nye drivere til brikkesettet og Windows Update? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 21. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2006 Har du forsøkt nye drivere til brikkesettet og Windows Update? Hilsen, efikkan. 6136903[/snapback] Den begynnte plutselig å virke... Vi fikk installert half life, men cd-keyen virket ikke. Har vi krav på en ny en da?? Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 har du brukt key'en på en Steam account allerede, så vil den ikke virke hvis du logger inn på en annen Steam account enn den som allerede er installert på. Valve kjører sikkerhet ved at CS key og alle andre keys ligger i sikkerhetssystemetet deres. Dvs. at neste gang du installerer CS via Steam og ikke CS slipper du registrere key siden den allerede ligger i deres system Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) har du brukt key'en på en Steam account allerede, så vil den ikke virke hvis du logger inn på en annen Steam account enn den som allerede er installert på. Valve kjører sikkerhet ved at CS key og alle andre keys ligger i sikkerhetssystemetet deres. Dvs. at neste gang du installerer CS via Steam og ikke CS slipper du registrere key siden den allerede ligger i deres system 6153044[/snapback] Men jeg hadde ikke registrert spillets cd- key på steam, når jeg hadde installert det skulle jeg registrere det og CD- Keyen virket ikke. Endret 22. mai 2006 av Sindre1001 Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Ok, så spillet er altså ikke installert på en annen datamaskin før? isåfall har du krav på ny key! Men dersom spillet er installert på en annen datamaskin før kan nøkkelen ha lagt seg til i steam hvis det er blitt logget på etter at HL2 er installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå