Gunfreak Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 bestillte denne boka nå, da jeg mener jeg vet alt for lite om napoleons krigen(takket være elendig pensum på skolen) http://www.amazon.com/gp/product/002523660...glance&n=283155 er det noen som har lest denne? if so, hva syns dere? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) da kom boka, på bare noen dager, fra amazon pleier det å ta 2 uker minst. boka er 1000+ sider, ganske store bokstaver, en del ilustrasoner over slagene, og virker ganske lett lest med tanke på hvor dypt boka går inn i matrialet, skal skrive en liten review når jeg blir ferdig med boka(kan ta litt tid) Endret 26. mai 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) Er mye stilig krigshistorie, har selv lest en bok som heter Germs and Steel, som handler om hvilke sivilisasjoner som har hatt militær dominans til ulike tider. Dette går helt fra oldtidens Egypt, til hvordan Europa kunne få et såpass militært overtak på hele verden, i mange år. Anbefales, hvis man liker slikt. War is Hell. Endret 26. mai 2006 av AvieN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå