Eviance Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei Har ett lite problem som kanskje noen kan svare meg på. Plutselig så får jeg fine grønne streker over skjermen min. Og hvis jeg sitter og spiller så blir all grafikken knust. Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hvor lenge har du hatt dette problemet? Overklokket? Kommer av enten for varm GPU (rens vifta til grafikk kortet), eller att kortet rett og slett har tatt kvelden. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Kan det tenkes at kortet blir for varmt? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Tror nok det er antifacts du har, å dette kommer av at skjermkorte ditt er for varmt eller at du har overklokket det... Endret 18. mai 2006 av Rockna Lenke til kommentar
Eviance Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Er ikke så lenge siden jeg fikk problemet. Tanken har slått meg at det kan ha tatt kvelden. Det har stått på ca 24/7 i snart 3år. Hehe. Lenke til kommentar
viper44 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har du renset vifta for støv? kan være så enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå