_coldfusion_ Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Pc'en min døde her om dagen. Den begynte å slå seg av i tid og utide en stund, før den tok fullstendig feil. Vifta på skjermkortet fuska ei stund, så jeg trodde det var skjerkortet som hadde røket. Har byttet det nå uten hell. Neste jeg tenkte på var psu, har lys i hovedkortet som indikerer at det er strøm? Har prøvd å "jumpstarte" psu'en men det virka ikke. Kan den være psu som ikke virker fordi om det er lys i hovedkortet? Eller noen som har en annen teori? Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det kan være noe galt med PSU selv om det lyser på hovedkortet, men det kan også være selve hovedkortet som har klikket. Hva gjorde du når du jumpstartet PSU? Koplet du den fra hovedkortet først? Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 koblet fra hovedkortet, og stakk en binders mellom grønn og sort pin i kontakten. ingen måte å sjekke om det er hk eller psu? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Så lenge du har prøvd jumpstart riktig så er det godt mulig den. Men kanskje greit å få lånt en til test om du har mulighet for det Lenke til kommentar
_coldfusion_ Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) ok, takker for svar. Kan hende jeg går for en Shuttle SK21G.. Bare for å være sikker. Noen som har erfaringer/vet om det er et godt kjøp? edit: googlet etter tester, men fant ingen. Endret 18. mai 2006 av _coldfusion_ Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Husker ikke hvilke pinner som måtte kortsluttes for å jumpstarte PSU, men hvis du har gjort det riktig og den fremdeles ikke starter, kan du trygt gå ut i fra at det er PSUen som er ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå