D_H Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg trenger et Redigerings program for MOD-filer, kamera mitt lagrer filene som MOD-filer. Eller finnes det et program så jeg får lagra det som Windows media player fil.. Er litt noob Lenke til kommentar
BMP Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 kan du kalle filene for et annet navn feks? bytt ut .MOD med .AVI Hvilket kamera er dette? Lenke til kommentar
D_H Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 hehe, sry. men har ikke så mye greie på fil aktige greier Men filen som jeg ikke får fiksa på windows movie maker er en Mod fil, kommer opp at den ikke støtter det.. så jeg lurer på om det er noe annet enkelt program som funker med mod fil eller noe? Kameret mitt er: JVC Everio GZ-MG20e hdd Takker for alle svar Lenke til kommentar
D_H Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Og hvordan får jeg endra mod til avi fil da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 .mod-filer er eigentleg MPEG2-filer. Det fulgte ikkje ein CD med kamera då, der det ligg eit program som heiter PowerProducer? Det er iallfall inkludert med Everio GZ-MC500. PowerProducer er nok laga for kamera og dei filene kamera lager, so redigering der burde ikkje by på for store problem, og du kan nok eksportere til eit anna format om du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå