Supradog Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Har lagt merke til en floppytype som heter LS120 i nyere bioser. Er det noen som har vært borti sånne disketter/diskettlesere? Er de bra osv. Mener at jeg ikke har sett noe sånt til salgs i noen webshop jeg har vært innom i det siste. Finnes de i det hele tatt i Norge? Lenke til kommentar
viranth Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Jeg var i usa 98-99, og da kjøpte min vertsfamilie en ny datamaskin med LS120. Et er en diskettstasjon, med disketter på 120mb. Vanlig disketter funker også der, og jeg syntes den gjorde at alt gikk fortere. Skulle tro at en slik sak gikk tregt, men den var ganske rask. Har ikke sett det i norge, men jeg skulle gjerne sett det. litt kjipt å brenne en cd hvis man skal frakte 5 mb liksom =) Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 LS120 har vært i salg for mange år siden i norge, men jeg tror de har tatt den ut av salg.. Den er litt raskere enn en vanlig floppy og en diskett rommer 120 mb... og den er seff RW... MEN, den koster 1000,- sammenlignet med en vanlig floppy som koster 150,- og diskene koster vel mellom 50,- og 100,-... en cd plate koster vel ca 2.50 ... Kjipt å brenne cd duh... BAH...... Fortere går også å brenne cd'er visst man har over 6x Lenke til kommentar
EvilElvis99 Skrevet 22. september 2001 Del Skrevet 22. september 2001 Ville vel heller satset på en intern ZIP drive i stedet for LS120 i dag. M.v.h. EE Lenke til kommentar
patric Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 hvorfor ikke bare benytte cdrw-plater? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå