MacBain Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Hvordan kan jeg endre på rekkefølgen til oppstartsdriverene? Har problemer med musdriveren til en Logitech G7, hvis denne ikke lastes inn sist så funker ikke musen skikkelig. Noen som vet hvordan jeg kan få lastet inn denne driveren sist under oppstart? PS. Kjører Windows Mediacenter Endret 18. mai 2006 av einarnord Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hadde vor fint om nokon kunne forklart det til WinXp ôg. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Hadde vor fint om nokon kunne forklart det til WinXp ôg. 6126695[/snapback] Windows XP og MC er helt like. Eneste forskjellen er at Media Center inneholder ett ekstra program, og tema. Vis du trykker på start menyen, alle programmer ---> oppstart. Legg inn snarveien til driveren her, så vil nok Windows starte opp med den Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Et flott lite program sånn generelt sett er ServiWin: http://www.nirsoft.net/utils/serviwin.html Her vil du finne alle Services og drivere kjent av Windows. Du kan endre blant annet oppstartstype. Det du spør om har jeg ikke selv brukt programmet til, men det er ikke umlig at du kan få det til med litt eksperimentering. F eks kan du velge mellom "automatic"-, "boot"- og "system"-start...uten at jeg kjenner forskjellen. Programmet skal ikke selv kjøre:) regn det som et interface til oppstarten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå