Gå til innhold

Ny spillepc 13k +/-

Anbefalte innlegg

Hei jeg har tenkt å kjøpe meg ny spillpc og vurderte da å kjøpe AM2. Jeg veit at det ikke er komt så mange hovedkort ennå. Så det er kansje litt tidligt å spørre, men jeg spør nå fordi jeg lurte på om jeg skulle bestille XFX 7900GT som er på tilbud på komplett nå.

Her delene jeg har sett på.

Pluss:

dette sjermkortet.

Dette Tastaturet

Og denne RAMen

Musematte?

Kjøling?

Er denne dataen god? Hvor lenge vil den takle nye spill på MAX/Medium? (skifter antaklig når jeg må ha det på Low) og til sist er denne pcen god å overklokke? skal ikke klokke med en gang, men antaklig litt utpå høsten.

Takker for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC'n ser utrolig bra ut ;) Må si at musen (Logitech G5) er å anbefale og kabinettet er stilig. Jeg ville byttet ut hovedkortet (MSI K9N SLI Platinum) med Dette (Asus A8N SLI Premium), og hovedkortet (AMD Athlon 64 X2 4200+ sokkel AM2) med Dette (AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.4GHz Socket 939 2MB, BOXED m/vifte)

Grunnen til at jeg ville ha byttet ut hovedkortet er at Asus' hovedkort er mye bedre å overklokke. Grunnen til at jeg ville ha byttet prossesoren er at den andre er mye bedre.

Prisen stiger en del, men tror nok det er verdt det.

Jeg hadde også ventet med å kjøpe skjermkort til det kommer skjermkort som støtter DirectX 10 :love:

ZayCon

Lenke til kommentar

vel jeg har tenkt å gå for AM2 så vi får se hva hovedkort det blir. Tror ikke jeg tar meg råd til dyrere prosessor, det blir enten denne eller denne vilken av disse to er det vert å gå for?

Og er det smartest å velge disse,

disse eller disse?

forslag til god musematte?

trenger jeg kjøling?

og er det lenge til skjermkort med DirectX 10 kommer og er det verdt å vente?

Endret av dSmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...