Kea Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Du vet du er noob når du ikke kjenner til følgende begreper (eller vet hva de betyr): RAM WLAN Harddrive Motherboard Digital I/O Endret 3. januar 2009 av Tweety-bird Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du vet du er n00b når du ikke et hvordan WLAN skrives Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du vet du er n00b når du ikke et hvordan WLAN skrives .... Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du vet du er noob når du prøver og haxe noen fra spawn Du vet du er noob når du har nicket fult av xzc@£$€{[]}!"#¤%&/()=. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du vet du er noob når du camper "noob" "gay" eller "cow" på dd2. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Du ER noob når du stiller datarelaterte spørsmål i it-avisens forum istedet for på lese på hw.no. Lenke til kommentar
Joakimmo Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Du vet du er noob hvis du ikke skjønte vitsen over. Du vet du er noob når du gir PC'n vaksiner for at den ikke skal få virus. Endret 4. januar 2009 av Joakimmo Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du ER noob når du stiller datarelaterte spørsmål i it-avisens forum istedet for på lese på hw.no. Jupp. Bare fjortiser og folk som egentlig ikke kan noe. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Du ER noob når du stiller datarelaterte spørsmål i it-avisens forum istedet for på lese på hw.no. Jupp. Bare fjortiser og folk som egentlig ikke kan noe. Helt enig i den, hver gang jeg har spurt om noe der har jeg fått ulogiske svar. En kompis spurte noe alla dette: Skjermkortet fungerer ikke. Det sluttet å fungere helt tilfeldig, og ingenting kommer opp på skjermen. En annen svarte: Har du prøvd å bytte skjermdriver? Et annet svar var: Har du prøvd å gå inn i bios? Du vet du er n00b når du tigger i MMORPG spill! (Sikkert ikke verdens beste, men n00bs pleier alltid å tigge om "free stuff".) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvis de tigger på spillene som koster penger for og spille. Hvordan fikk de råd for og spille? Hviste dere at det er mange unge WOW spillere som blir missbrukt av gammle griser for at de skal få seksuelle tjenester? Oh! En dude skylder meg 125kr for 1 månde WOW. Hmm. Skal jeg få han til og Suge meg eller skal jeg ta han i røven? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvis de tigger på spillene som koster penger for og spille.Hvordan fikk de råd for og spille? Hviste dere at det er mange unge WOW spillere som blir missbrukt av gammle griser for at de skal få seksuelle tjenester? Oh! En dude skylder meg 125kr for 1 månde WOW. Hmm. Skal jeg få han til og Suge meg eller skal jeg ta han i røven? De ber om gratis ting eller penger i spillet det gjelder da, vet du. >_> Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 2 hour special tauren dance. Will make your day. or not. Lenke til kommentar
snore Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Du vet du er noob når du dreper noen og det kommer "xxxxx humiliated by *" Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 du veit du er n00b når du syns smiley's er gudegitte gaver Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Når du sier at Live For Speed (Merk: Live, ikke Need) suger fordi bilen kjører ut hele tida. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Du vet du er noob når du binder pain suspression på f4 og gang på gang dcer i arena når du skal self caste... true storie :'( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå