Cuneax Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Før, når jeg browsa på iPoden min, stod låtnavn og artist alltid separat. Etter siste oppdatering står det "Artist - Låt" under "Songs" (og forøvrig alle andre preferanser, som "Artist", "Album" osv) (før stod det bare "Låt", f.eks. "California Love". Dette er svært irriterende. Når jeg skal browse på låter nå, står det f.eks: Marilyn Manson - T Marilyn Manson - T Marilyn Manson - T Marilyn Manson - T Marilyn Manson - T Marilyn Manson - T Det er ekstremt irriterende, ettersom jeg må leite gjennom flere låter før jeg får den riktige. Det skal bare stå tittel, men hvordan får jeg til dette? Takker for svar. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Ikke at jeg sitter med iTunes oppe (som forøvrig aldri kommer til å bli oppdatert), men har du prøvd å markere alle låtene for å så legge inn bare "Artist - låt" i infoen? Fungerte jo strålende på den gamle versjonen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Det endte med at jeg måtte trykke på alle 1300+ låtene jeg hadde på iPoden før ny oppdatering. Da jeg trykka på en låt, endra navnet seg fra f.eks. "2pac - California Love" til bare "California Love". Merkelige greier, og ikke minst tungvint. Kan det ha noe å gjøre med at jeg ikke har oppgradert iTunes til den siste versjonen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det eneste jeg vet med iTunes og lignende programmer er at man aldri bør oppdatere de om de fungerer utmerket, da ender man bare opp med å ødelegge noe. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Men jeg må jo oppdatere for å legge over nye låter Eller, må jeg? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Nei, det må du ikke. Det er forskjell på å oppdatere programvaren og det å oppdatere iPoden. Skulle jeg mene. Jeg er egentlig ganske fersk når det gjelder iTunes, men kan ikke huske å ha godkjent noen som helst oppdateringer. Trykket bare "Nei" og "ikke spør meg på nytt" når programmet spurte om jeg skulle oppdatere iTunes OG iPoden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2006 Hm, jeg mente oppdatering av iPoden (oppdatering av spilleliste...) Denne feilen skjedde etter at jeg ikke oppdaterte iTunes sist, mistenkelig. Oppdatering av spilleliste suKKs, 1300 låter å gå gjennom på en usedvanlig treig måte :-----/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå