ZayCon Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 Mann som har spist så mye at han er stappmett: I'm so drunk! ZayCon Lenke til kommentar
Exici Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Haha, du driver på Andreas.... Lenke til kommentar
Gene Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 It's very animal to follow the against - Det er veldig dyrt å følge moten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Duck-sight-cream Annsiktkrem... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 (endret) a Endret 10. juni 2008 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 En tante av meg hadde en impåsliten mann som absolutt skulle selge henne noe i syden... Til slutt ble hun så sur at hun sa:"Look: Im black" Hun mente selvfølgelig at hun var blakk Edit: Så ikke at ehs5 hadde skrevet noe lignende før... 6164939[/snapback] Det gjør ikke noe. Like gøy for det! :!: Lenke til kommentar
riktig Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Nordmann på forretningsmiddag i utlandet, svært mett og tilfreds: Aaah, I'm so fed up! She looked sweet and anxious: Hun luktet svette og ansjos. Lenke til kommentar
magnuslar Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Bah, ikke så bra, men iallefall ekte. I england klarte en kompis av meg å si følgende på en pizza restaurant: "Could i have a pork, pleace?" Han spurte selvfølgelig etter en gaffel :!: Endret 24. mai 2006 av magnuslar Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Bah, ikke så bra, men iallefall ekte. I england klarte en kompis av meg å si følgende på en pizza restaurant: "Could i have a pork, pleace?" Han spurte selvfølgelig etter en gaffel :!: 6166553[/snapback] Han ble vel satt ut han som ble spurt da, haha. Fikk dere skinke pizza ? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 heller ikke så bra, men ialfall ekte: ... a pork, pleace?... 6166553[/snapback] Heter ikke pleace, men please. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Sjekk dette fra Jyllandsposten for en tid siden, dette har skjedd i virkeligheten: Oppslag på toalett i SAS-fly: "Do not put foreign bodies into the lavatory" Angivelse av vannrenseanlegg på bykart over Tokyo: "Dirty water punishment place" Skilt i vinduet på spansk reisebyrå: "Go away" Skilt på tysk strand: "No boots allowed on the bitch" Skilt i japansk zoo: "Children found straying will be taken to the lion house" Skilt på japansk bar: "Special drink for the ladies with nuts" Skilt utenfor tempel i Bangkok: It is forbidden to enter a woman even a foreigner if dressed as a man" Norsk statsminister etter gudstjeneste i Brasilien: "Thank you for the mess" Forretningsbrev da Götabanken skiftet navn til Gota bank: "Dear friends, we are the same guys as before, although we have lost our pricks" Skilt hos frisør i Beijing: "Haircuts half price today. Only one per customer" Skilt på hotel i Athen: "Visitor are excepcted to complain on the office between 9 and 11 daily" Nyutnevnt kvinnelig dansk minister: "I am in the begining of my period" Skilt på japansk hotellrom: "Guests are requested not to smoke or do other disgusting vehaviors in bed" Jeg lo så jeg datt, hva syns dere? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 veldig bra, spessielt den siste. :D:D Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 (endret) Ååh slutt! Jeg har vondt i halsen nå! Har ikke ledd så godt på lenge. Tårer utover tastaturet og greier. Haven't joint looked went on long. / Har ikke ledd så godt på lenge. :!: Endret 25. mai 2006 av Xecuter88 Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg vekker liv i denne tråden, og håper det kommer flere bidrag Norsk vaktmester til engelsk leietaker som blant annet ønsket seg noen knagger i gangen: "I come back tomorrow and screw some hookers up the wall" Sagt av vert på sørlands-hotell: "You are hardly welcome. Our lift is broken so you must use our traps" Nordmann skulle forklare at vinduene på bussen har en tendens til å dugge om vinteren: "In Norway it's always dogging on the bus" (dogging = sex i offentlighet) Flyvertinne forklarer at det ikke vil bli noen tilbud på den ene strekningen av flyturen Oslo-Stavanger-Bergen: "Due to customs regulations there will be no service between these two legs" Lenke til kommentar
esa Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 on after sight (på gjensyn) esa Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Etter Petter Solbærg vant rally vm sa han "This is the best ever after my sønn" Lenke til kommentar
Lauk Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Norsk vaktmester til engelsk leietaker som blant annet ønsket seg noen knagger i gangen:"I come back tomorrow and screw some hookers up the wall" 6682703[/snapback] Hahahaha! Genialt! Har ledd så mye av denne tråden at jeg har vondt i magen We talks / Vi snakkes også When I think me about / Når jeg tenker meg om Endret 17. august 2006 av Charamelo Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) "He came with a tremendous fart, and disappeared like a prick in the horizon." Han kom i stor fart, og forsvant som en prikk i horisonten. Endret 16. august 2006 av Wildbill Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Norsk vaktmester til engelsk leietaker som blant annet ønsket seg noen knagger i gangen: "I come back tomorrow and screw some hookers up the wall" 6682703[/snapback] Hahahaha! Genialt! Har ledd så mye av denne tråden at jeg har vondt i magen We talks / Vi snakkes 6683487[/snapback] Ja, den setningen inneholder jo en "trippel-feil" som bare passer helt utrolig bra! Det høres virkelig ut som om han vil trøske en hore opp mot veggen og, ehm, ja du vet Serien av samsvarende tilfeldigheter er så lang at den neppe vil kunne tolkes på noen annen måte av en engelskmann. Den stakkars studenten må jo ha blitt vettskremt i sitt møte med oss nordmenn... (selv om vi neppe regnes blant verdens mest beskjedne folkeslag) Kom på en til: En kjenning av meg ville be flyvertinnen om å få et sete hvor det var god plass til hans lange bein: "Can I have a seat with some space for my bones?" Jeg ser for meg en skrullete arkeolog som går rundt og drasser på dinosaurbein-samlingen sin Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 HAHA eg får ikke puste.......dette er det løgnaste eg har sett noen gang.....HAHA eg griner ! :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå