Neppe Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Når jeg gikk på skola, var det en i klassen som skrev "It fell me in" På en glose prøve. Åsså Det falt meg inn, it accourd to me Lenke til kommentar
C@sh Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 En kamerat i USA hadde kjøpt noen klær og skulle han be om pose: "Pose please" Pokker som jeg lo! Ut i fra ansiktsuttrykket på damen i kassen, tolket jeg det som at hun hadde mest lyst til å si "I'm not fucking posing for you!" Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 I can't afford that, I'm black. ---- Jeg har ikke råd til det, jeg er blakk. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 The fast window went on the reason/Hurtigruta gikk på grunn Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 The big thing made a wooden roof - Stortinget gjorde et vedtak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 I have a pocket book - Jeg har en lomme bok Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Can I have a suckpipe too? /// Kan jeg få med et sugerør? En jeg kjenner som sa det i england. Lenke til kommentar
MarioUtenStumZ Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Next Thursday is Christ Heavenfart. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 "It fell me in" På en glose prøve. Åsså Det falt meg inn, it accourd to me 6131270[/snapback] :!: pussig stavemåte du hadde selv Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) He was hero on the did - Han var helt på jordet Endret 22. mai 2006 av magnus310 Lenke til kommentar
.sere Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Odd Aas -> navn sier du det med engelsk utalte blir det "odd ass" Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Fast Window went on reason outside the black country. *Hurtigruta gikk på grunn utenfor Sortland.* He rushed down the staircase. *Han røska ned stærkassa.* Isn't that puppet lovely? *Er ikke puppen lovlig?* Endret 20. mai 2006 av mr. Zilter Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Min kjære stebror sier konsekvent we snakes istedet for vi snakkes... Lenke til kommentar
Quintero Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Fransk-kanadisk politiker til publikum etter hjertelig applaus: "I thank you for giving my wife and me the clap. I thank you from the heart of my bottom" Statsminister Kjell Magne Bondevik etter gudstjeneste i Brasil: "Thank you for the mess" Nils Arne Eggen før møtet mot Real Madrid (IIRC): "There is hope in a hanging snore" Drillo etter nok et Wimbledon-tap: "Winbledon tried hardly, but still lost" Klassiker fra en stil, hvor vedkommede mente å beskrive hvordan folk så ut fra store høyder: "All people looked like little pricks" En svensk bank, som skiftet navn fra Götabanken til Gota Bank, sendte ut en melding til sine engelske kunder for å informere om at de hadde fjernet "prikkene" over ö-en. "Dear friends, we are the same as before, although we have lost our pricks" Sliten svensk kvinnelig fotballspiller: "I just want to lie down on the coach" :!: Fra engelskstil: "And then I decided me to go downstairs and look after the hole where the key heard home" Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 "Let's screw som hookers on the wall!" Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 "what a handsome face" ---------------------------- hvar det han som feis. tror alle har hørt den, men jeg var først Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) "It goes overhead not duck" Det går overhodet ikke ann! Srry, ser denne allerede er postet, men en kompis av meg sa det en gang... Endret 21. mai 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 On the gound off! På grunn av! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Lærer som sa en elev hadde skreve i love cocks blablabla i en av sine stiler.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Vet ikke om noen har skrevet den alt, men: "How plenty is the clock?" Hvor mye er klokka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå