ZayCon Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Denne tråden går ut på at du/dere skal skrive inn en engelsk setning som blir morsom (du skriver ikke riktig engelsk da)! Her er noen: - Yesterday I drank some Coke then I _wraped_ my sister in the face. (det personen skulle si var at han rapte søsteren sin i fjeset). - There smoked the gardensnake. (Han skulle egentlig si, Der røyk hageslangen). ZayCon Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har hørt et par artige: I en skoleklasse: - When I was a little kid I played in a corpse. / Da jeg var liten spilte jeg i korps. I en drosje i London: - Oh, sorry! You see, in Norway the rat is on the other side. / Åh, beklager! Du skjønner, i Norge er rattet på den andre siden. Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) thomas ll har du ikke noe bedre å si så trenger du ikke å si noe! Endret 18. mai 2006 av ZayCon Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Are you being ugly with my boy ? = Er du stygg med gutten min.... Fra vår alles kjære Pondus! Don`t you have pigs in your decks = Har du ikke piggdekk Fra en kjent norsk politiker! That was as black = Det var som svarte! Fra meg selv (I et overtrøtt øyeblikk) Endret 18. mai 2006 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Ei på trinnet mitt: (Ikke i samme setning, men de var feil likevel) He had five sisken, and two of them were boyses. Han hadde 5 søsken, og to av dem var gutter. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 En god gammel slager: We snakes -> Vi snakkes og to til How goes that duck? <- hvordan går det ann? What do you snake about? <- hva snakker du om? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 You came in the last little! / Du kom i siste liten! Thanks and law! / Takk og lov! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 You came in the last little! / Du kom i siste liten!Thanks and law! / Takk og lov! 6127190[/snapback] Du også har lest pondus ja Elsket den lille serien med Tanga Trond :!: Det er jo alltid den gode gammeldagse "In Norway, we rape after dinner." eller på norsk "I Norge raper vi etter middagen." Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 The engine is running on empty hall - Motoren går på tomgang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 var en politiker/kjentperson som holdt en tale i spania og så sa han: We take a spanish one/vi tar en spansk en Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 I tried to screw the ball - Ei fra damefotball i norge, lurer på om hu klare å skru den. Whats the fart limit - Norske som fikk fartsbot Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 En god gammel slager: We snakes -> Vi snakkes 6127036[/snapback] Seff! "Vi sneiks" er et uttrykk du godt kan høre fra meg (mellom meg og andre [norske] venner, that is). Og jeg kom på en ny en. - I felt very pig today. / Jeg følte meg veldig pigg i dag. Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hatt noen tabber gjennom mitt relativt korte liv: Sorry very much - unnskyld We're having about - vi har om Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg var kokk i militæret, og da ble vi fortalt om ei lærling de hadde hatt tidligere som svarte følgende på spørsmålet om hva hun skulle etter kokkeutdanningen: "Im gonna be a great cock!" Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 It goes over head no duck / Det går over hodet ikke an. Svart taxisjåfør: That'll be 20 dollars Hvit nordmann i taxien: I'm black Taxisjåfør: Excuse me?! Nordmann: Oh, in norway we call the poor people black ^^Det er også en måte å tolke det å være blakk på^^ Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 You can chair on me - Du kan stole på meg Dette er en deja vu tråd for oss som har opplevd olos, bak på soloflaskene Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Could you please pass the fleet? *kunne du sende fløten?* Dette presterte en norsk politiker å si i middag med noen marinefolk fra et eller annet land. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Var det ikke bondevik som var på messe en eller anne plass i afrika og avsluttet med: "Thank you for the great mess"? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 "I have been drinking an extremely amount of drinks tonight." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå