StIFfmasT Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Hei. Lagde en post for en stund siden, hvor jeg hadde problemer med mitt trådløse nettverk, problemet ble fikset, men nå virker det som det er tilbake. Når jeg spiller Counter-Strike, så hopper pingen fra 30-300 hele tiden. Når jeg fikk fikset problemet sist gang, så lå jeg stabilt på 28ping. Hva kan være galt denne gangen? Det er ikke det samme som sist gang. Endret 18. mai 2006 av StIFfmasT Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 du har vel prøvd å resette router vel..? Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Nei, det har jeg ikke prøvd. Når jeg måler internettet mitt, så sier den at jeg har 1500kbps, har egentlig 3mb.. Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Når jeg måler hvor gode signalene til ruteren er, så er den over 90% hele tiden, så det er ikke problemet. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
StIFfmasT Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Ingen som vet? Jeg kan også nevne at jeg laster ned med 400kbps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå