gmjoen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Kjøpte meg et MIST 500w psu i romjula (Ikke den nye typen med avtagbare kontakter). PSU'en fungerer veldig bra, men jeg lurer på om det er noe som er galt med det: Når maskinen er slått av kommer det en slags lav "kneppelyd" fra powersupplyet. Når jeg skrur det helt av med bryteren bak blir det helt stille. Er det noen andre her som kan bekrefte/avkrefte at det er noe galt. Skal det være helt stille også når knappen bak er på? (maskinen er slått av) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 elektronisk støy fra Mist 500w (gamle mod) Husker at det ble laget flere tråder om at Mist 500watten lager lyder/bråker når pcen blir slått av. Har en selv, og den lager også slike lyder. Men det gjør meg egentlig ikke så mye, siden jeg vet at den fungere utmerket. Og enten så har jeg pcen av, eller så skrur jeg av strømforsyningen etter at pcen er av Hilsen Scott Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg fikk min mist 600w fra tilbudet på netshop idag. Denne har også "knitring" som du beskriver.... Dette er den nye versonen med avtagbare kabler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå