Theo343 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå er det på tide at også Xbox 360 får en Folding@home-klient. Jeg tør gjette på at den i så fall ville havnet i "tøff konkurranse" med PS3. Den får jo meltdown bare man spiller på den. Det er nok årsaken til at den ikke har en folding@home klient. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja, jeg har en mistanke om at det er grunnen til at Microsoft ikke gjør Folding@Home tilgjengelig på Xbox 360. Egentlig så må dette bety at de ikke har særlig tro på kvaliteten på sitt eget produkt. I dag så tar jeg det som en selvfølge at elektronikk tåler en langvarig kontinuerlig belastning! Lenke til kommentar
avo Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Denne tråden ser jo rimelig død ut nå, og guiden er ikke veldig oppdatert, men teamet lever i beste velgående https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=254688 Har du litt ledig CPU kraft? Join Hardware.no's folding team! Vi ligger bak SweClockers, og slik kan vi jo ikke ha det! Lenke til kommentar
eXa Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Slutta med F@H når dem gjorde Nvidia til eneste brukbare foldehardware. Ikke mye vits å folde på cpu eller Ati når Nvidia skjermkort får gjort flere ganger så mye. Åssen ligger det ann nå for tiden? Lenke til kommentar
avo Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 Ligger bra ann, HW.no kjører på som bare det, og sloss akkurat nå for å klare 100 mill poeng i desember. Setter pris på alle bidrag! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2011 Del Skrevet 30. desember 2011 (endret) Slutta med F@H når dem gjorde Nvidia til eneste brukbare foldehardware. Ikke mye vits å folde på cpu eller Ati når Nvidia skjermkort får gjort flere ganger så mye. Åssen ligger det ann nå for tiden? Nvidia får ikke gjort flere ganger så mye som CPU. Har man en 4C/8T CPU ala Ci7-920/W3520/2600K osv. kan man kjøre Big og overgår Nvidia med stor margin. Slik har det vært et par års tid nå men blir muligens slutt på det fra 16. januar 2012 da krav til CPU specen for Big økes. Endret 30. desember 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 4. januar 2012 Del Skrevet 4. januar 2012 Da er jeg tilbake igjen. Det blir ikke så mye poeng per dag regner jeg med, men jeg kjører på jobb-maskinen i alle fall, og på en stasjonær hjemme som stort sett er på. Jobbmaskinen er en i3 og hjemme er det en seks-kjerne fra AMD som snurrer. Bedre enn ingenting! Skal se om jeg ikke får installert på et par maskiner til på jobb også. Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Da blir jeg også med i HW.no Teamet! har en kraftig stasjonær jeg bluker en del men når den ikke er i bruk, så skal F@H surre. driver også å bygger en annen stasjonær med et litt spesielt hjemmelaget kabinett som kan drive en god del! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Hvor varmt kan jeg kjøre maskinen? Varmen avhenger jo av load. Tror kanskje maskinen min blir litt for varm med alle kjerner på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå