L4r5 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hiev på en klient på laptopen også mens jeg var i gang (bare den ene kjernen der, ville ha den grafiske versjonen på den ). Men er det noen som har en link til den "Electron Microscope III (v3.5.0)" som står nevnt i guiden? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Electron Microscope Denne tråden på folding-community.org har forøvrig mange nyttige linker til tredjeparts-bidrag. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 På den tiden jeg har foldet (siden 28.06) så har jeg allerede fått 6500 poeng og foldet 23 WU tiltross for at den ene pc'enm nesten ikke har stått på i det hele tatt. Synes ikke dette var gærent jeg Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Finnes det noen form for F@H dualcore klient som ikke krever en konto med passord? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Finnes det noen form for F@H dualcore klient som ikke krever en konto med passord? Nope. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 hva legges i "konto med passord"? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 hva legges i "konto med passord"? 9044002[/snapback] Etter å ha lest rundt på F@H prosjektet sine sider, fant jeg ut at du må ha en windows account med passord for at tjeneren skal funke. Da jeg er fan av å kunne slå på pc'en, gå på do/lage te/whatever, for så å komme tilbake til en ferdigstartet pc, er det uaktuelt for meg å sette et passord, hehe Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Er det ikke noe instilling for "assume this user" (auto pålogging) eller noe. Nå bruker jeg stort sett linux, men har aldri hatt windows til å stoppe på påloggingen. Dessuten bør en PC somskal kjøre SMP stå på stort sett hele tiden uansett. De har korte tidsfrister pga typen pakker som tildeles denne klienten. Dersom PCen ikke står på hele tiden er det bedre å kjøre 2 vanlige prosesser istede for SMP-klienten. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Er det ikke noe instilling for "assume this user" (auto pålogging) eller noe. Nå bruker jeg stort sett linux, men har aldri hatt windows til å stoppe på påloggingen. Dessuten bør en PC somskal kjøre SMP stå på stort sett hele tiden uansett. De har korte tidsfrister pga typen pakker som tildeles denne klienten. Dersom PCen ikke står på hele tiden er det bedre å kjøre 2 vanlige prosesser istede for SMP-klienten. 9045077[/snapback] Joda, og vanligvis står pc'en min på døgnet rundt. Men finnes ganger jeg vil slå den av, og da vil jeg ikke irriteres over en pålogging Men er jo bare å vente til det kommer en "enklere" smp klient Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Autologon hvis du bruker winXP Du må selvsagt ha opprettet en bruker først men slipper å taste brukernavn og passord hver gang du starter maskina. Har ikke funnet noe for Vista. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvis du kun har en bruker skal den logge seg på automatisk. Du behøver heller ikke å skrive inn et passord når du installerer SMP-klienten. Bare trykk Enter. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Men er det ikke noe tull om at du må kjøre den som administrator for å kunne sette den opp som service? Husker ikke helt det greiene der. Har aldri kjørt SMPen i win. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Man må være administrator for å installere en service ja. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Takk takk. Er for tiden på ferie men hjemme står en A64 x2 5600+ og en P4 3,0GHz og folder for fullt. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nvidia klar med CUDA 1.0 Grafikkprosessorer har blitt brukt i diverse spesialiserte applikasjoner, som for eksempel forskningsprosjektet Folding@Home, for å få til en betydelig økning i hastigheten på flyttallsopperasjoner http://www.idg.no/pcworld/article59067.ece Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kanskje dette fører til at fah får støtte for nvidia også etter hvert. Så langt har det jo vært sagt at de har fokusert på ATI da de nyeste prosessorene der er spesielt egnet til denne type beregninger. Det hadde vært greit. Så langt er jo Linux-folket ekskludert fra GPU-bidraget grunnet dårlig driverstøtte. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Jeg har et SINNSYKT merkelig problem med FAH. Når det kjører på dagen, er det null niks problem. Men hvis jeg vil la det kjører over natten, våkner jeg alltid til en maskin som har restartet seg, og Vista sier at noe galt har skjedd. Hva i allverden kan dette være? Jeg har utelukket temperatur og overklokking (skjer uansett om jeg klokker eller ikke). Slått av det jeg kan finne av automatiske ting MS kjører klokka 03:00 om natta, men forsatt har jeg dette problemet. Er jo ikke et stort problem, jeg kan jo bare la være å kjøre FAH, men jeg vil jo veldig gjerne stille min maskin til disposisjon Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 En test du kan gjøre er om Pcen restarter selv uten FaH kjørende. Det kan jo strengt talt være et problem som ikke har noe med FaH å gjøre. Har hørt om andre som har hatt problemer med at maskina restarter på samme tidspunkt hver natt (var en tråd om det her på forumet) og det kan skyldes at det feks skjer noe ustabilt på strømnettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå