minialeks Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Hei! Vil gjerne ha noen tips om tettsittende jakker.. Noen som har forslag? Må være vanntett! Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 18. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg har en jakke som heter moonstone. Den er ganske vanntett, men helt sikkert ikke det beste valget. Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. mai 2006 Ok.. Jeg tenkte på merkejakker, som f.eks Bergans Anatomic.. Men jeg finner den ikke i herrestørrelse og i blå.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Nå syns jeg du skal spørre deg selv om hvorfor du tenkte på merkejakker. Forhåpentligvis skjønner du at det er noe som skurrer..... Endret 19. mai 2006 av ^fmj Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Fordi jeg gjerne får det jeg betaler for.. Bergans har jeg bare gode erfaringer med.. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Er det vanskelig å bare gå litt i butikker og se? Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Er det vanskelig å bare gå litt i butikker og se? 6134532[/snapback] Nei, men man finner ikke alle de gode jakkene bare ved å gå i butikker.. Ikke tro at jeg ikke har prøvd Lenke til kommentar
araziel Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Hehe, tenkte å anbefale bergans anatomic Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Jeg finner den ikke på bergans.no .. Ikke i butikker heller.. de har bare Anatomic LG, for damer Lenke til kommentar
araziel Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 hehe, kjipers det da. lette lenge før jeg fant en jakke som ikke fikk meg til å se ut som en smålubben slabbedask Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Hva med....... Google? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 20. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 (endret) Hei! Vil gjerne ha noen tips om tettsittende jakker.. Noen som har forslag? Må være vanntett! De fleste jakker er vel tettsittende hvis størrelsen er liten nok? Eller er det fasongen du sikter til? Kunne vært mer spesifik? Ok.. Jeg tenkte på merkejakker, som f.eks Bergans Anatomic.. Men jeg finner den ikke i herrestørrelse og i blå.. 6127337[/snapback] Fordi jeg gjerne får det jeg betaler for.. Bergans har jeg bare gode erfaringer med.. 6131096[/snapback] Siden Bergans Anatomic er den jakken du vil ha, men ikke finner (google.com --> 3 resultat (scrool nedover litt)). Andre tips som ligner Bergans Anatomic, da tenker jeg Norrøna først og fremst. Narvik og Lofoten modellene er realtivt tettsittende. Røldal også? Norrøna har også et merke som heter Whiteout, som forøvrig har lynfete jakker. De kan kanskje være av interesse også? Endret 20. mai 2006 av dub Lenke til kommentar
minialeks Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2006 Takk for et godt svar.. Jeg ville se om det var flere alternativer til Bergans.. Er jo litt borings å ha de samme merkene hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå