Joachim_F Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Agent 47 er snart tilbake; Eidos har kunngjort at Hitman: Blood Money er ferdigutviklet og sendt til fabrikkene for produksjon. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Næmen steike! Gleder meg virkelig nå. Ble skuffa over 3'ern, så jeg håper ikke jeg møter på samme smell igjen! Får håpe at man denne gang får litt mer konsekvenser utover i spillet basert på hva man har gjort i forrige oppdrag og slikt, slik at alt blir litt mer sammenhengende. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har kun spilt det første jeg... Og jeg elska det =) Om dette blir likt, så skaffes nok dette Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det SKAL skaffes! Jeg har spilt Hitman helt siden #47 ble introdusert første gangen Treeren skuffet litt, så jeg håper at dette spillet leverer! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Gleder meg til dette. Håper at spelet kan kome på høgde med dei første to spela i serien. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Så ICA bruker altså bare matvarebutikkene som skalkeskjul....... Endret 18. mai 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Det kjem ein demo av spelet den 22. mai. http://www.gamegossip.com/comment.php?id=17300 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Urk, uka som er igjen kommer til å ta veldig lang tid.. Tror Hitman blir et av høydepunktene i spillåret 06' for min del Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Jeg får Hitman Blood Money i morgen Da blir det spilling! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. mai 2006 Del Skrevet 20. mai 2006 Ja vi vet vel gjerne hvordan han får tak i det også. Utrolig meningsløs post, om jeg må få si det. Å skryte av at man laster ned spill er ikke akkurat blant de ti bud på dette forumet. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja vi vet vel gjerne hvordan han får tak i det også. Utrolig meningsløs post, om jeg må få si det. Å skryte av at man laster ned spill er ikke akkurat blant de ti bud på dette forumet. 6143433[/snapback] Kjenner toppen innen bransjen. Så jeg får alle originalspill før de kommer ut Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Ja vi vet vel gjerne hvordan han får tak i det også. Utrolig meningsløs post, om jeg må få si det. Å skryte av at man laster ned spill er ikke akkurat blant de ti bud på dette forumet. 6143433[/snapback] Kjenner toppen innen bransjen. Så jeg får alle originalspill før de kommer ut 6145544[/snapback] Det må jeg si virkelig er en bragd, særlig siden artikkelen til gamer.no sier spillet nettopp ble sendt ut til masseproduksjon. Ser du for deg følgende scenario?: "Hey Bob, C.O for Eidos here, I got a problem on my hands.." -"What's that sir?" "You see, I've got this Norwegian friend of mine, and he needs this game of ours before everyone else!" -"No problem sir, we'll post-pone a single disc just for him". Altså, poenget mitt er at svaret ditt "sir-alex" er helt latterlig. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det kan jo være at han har fått tak i et review-eksemplar? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Det kan jo være at han har fått tak i et review-eksemplar? 6148139[/snapback] Selvfølgelig, men leser du litt gjennom innleggene virker det ikke som det er tilfellet. Uansett, PC-demoen har nå sneket seg ut til div lysskye sider. Kan vel ikke være så farlig med tanke på at det bare er en demo. Driver å laster den ned nå, gleder meg veldig. I tillegg har jeg nettopp snakket med en kompis som jobber på Narvesen aka Ram & Rom, han ventet spillet inn på Onsdag eller Torsdag, så det ser ut som det blir mye dreping neste helg :!: Lenke til kommentar
koronag Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Tror jeg må ha dette selv. Likte de to første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg