Gå til innhold

Kjøpt ny pc. Venligst se om det ser bra ut!

Anbefalte innlegg

Edit: det er en BÆRBAR, IKKE stasjonær!

Prosessor

Intel® Celeron® M Prosessor 380 (1.60 GHz, 1 MB L2 Cache, 400 MHz FSB)

Operativsystem

Ekte Windows® XP Home Edition

Minne

256 MB DDR2 SDRAM, 533 MHz

Monitor

14,1" WXGA skjerm (1280x800)

Harddisk

60GB harddisk

Optisk stasjon

CD-brenner(24x)/DVD-spiller combo

Grafikkort

Integrert Intel® UMA grafikk

Lydkort

Integreret 16-bits SB kompatibelt lydkort

Service

90-dagers henteservice (†)

TIL 6465KR, MED TRÅDLØST INTERNETT.

1300_front_314x314.jpg

Endret av Chainman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Hmm... Ikke akkurat den rette gamer PC, og jeg tror du kunne fått MYE mer for 6465 enn det du gjorde! Så du har nok gjort en tabbe der.

Lenke til kommentar

Kommer til og bli brukt mest til skolebruk da.. Men, tenker på og skaffe meg mer RAM.

Edit: Må bare legge til at det jo selvfølgelig er en dell pc.. Expencive shit..

Edit, en gang til.. Noen som har ett sånn ram kort sak med 512 på, for en billig penge? Til en dell inspiron 1300

Endret av Chainman
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Dyr+Dårlig+14,1"=Bærbar.

Men hvis det er en bærbar PC det er snakk om så er det ikke altfor svin dyrt, selv om du kunne fått mye mer i en stasjonær.

Lenke til kommentar

Nei, Busee, det er nok en stasjonær PC med Celeron M CPU og 14,1" WXGA skjerm... :roll:

Til trådstarter vil jeg si at PC'n nok blir brukbar med 2x512 MB RAM i stedet for den ene 256-brikka, og til skolearbeid holder den nok.

EDIT: eventuelt 1x1024 MB RAM, det koster jo ikke noe ekstra med en såpass stor brikke.

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

oops.. hehe, glemte og si at det var en bærbar.. hehe..

Grunnen til at jeg ikke spurte før jeg kjøpte var at jeg ikke visste om forumet da. hehe.. Og jeg kjøpte pc'en ganske fort ettersom det var 20 gb gratis vis man kjøpte den da. Men, uansett.. Skal legge ut en annonse på ønskes kjøpt saken nå.. :) Er jeg ikke fornøyd med pc'en så kan jeg jo selge den.

Lenke til kommentar
Nei, Busee, det er nok en stasjonær PC med Celeron M CPU og 14,1" WXGA skjerm... :roll:

Til trådstarter vil jeg si at PC'n nok blir brukbar med 2x512  MB RAM i stedet for den ene 256-brikka, og til skolearbeid holder den nok.

EDIT: eventuelt 1x1024 MB RAM, det koster jo ikke noe ekstra med en såpass stor brikke.

6126083[/snapback]

Takk takk.. Det der var jo ikke dyrt, og med så mye RAM så kan jo pc'en bli ganske bra.. Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...