Opticane Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Noen som vet om butikker i tønsberg som selger/har inne GTA:LCS til PSP? Trenger det fort! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 *Flyttet til riktig kategori* Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 En Tønsbergere, så hyggelig, bor på Nøtterøy selv. Synd at TBC er borte, de hadde hatt det.. R.I.P. TBC... Har du prøvd begge Free record shoppene? Bravo, elkjøp, spaceworld? Hvor har du vært og sett? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Bor selv i Tønsberg. Hva har skjedd med TBC Games? Jeg tror jeg har sett deg spillet på Spaceworld. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Bor selv i Tønsberg. Hva har skjedd med TBC Games? Jeg tror jeg har sett deg spillet på Spaceworld. 6128154[/snapback] Tror også jeg har sett det på spaceworld altså.. TBC har jo lagt ned, 1. April var deres siste dag... De hadde tenkt til å åpne butikker rundt omkring i landet, men det klarte de vel ikke. Så det var vel økonomien.. Det var den eneste "egne" butikken Tønsberg hadde.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Tønsberg her også noen som har PSP spill og umd filmer å selge? og går det ann å laste ned noen demo etc fra nett også overføre til psp via BT ? har enda ikke fått prøvet den fordi jeg har jo ikke noe spill eller filmer Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Så at de hadde GTA til PSP på store Free record shop i Tønsberg! Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2006 no problem, dro til Sandefjord og kjøpte det. 399,- på elkjøp. Tønsberg her også noen som har PSP spill og umd filmer å selge? og går det ann å laste ned noen demo etc fra nett også overføre til psp via BT ? har enda ikke fått prøvet den fordi jeg har jo ikke noe spill eller filmer 6148125[/snapback] PSP har jo ikke bluetooth, enkelt og greit. Og hvorfor ikke koble den til med en vanlig USB-kabel? Men nå koster jo de billigste spillene 99 kroner rundt omkring da.. Det kan du vel avse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå