KNurven Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei trenger å få tak i et lite prog der jeg kan ta ut antalle filer å undermapper fra en rootplassering. fks har en mappe der jeg vil liste ut hvor manger mapper å hvor mange filer det er under lalle undermappene.. slik at jeg kan finne ut om det er en mappe i strukturen som har mange filer i seg. trenger dette i forbindelse med backup.. håper dere skjønner noe av rotet mitt.. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 søk etter TreeSize Professional på gogel Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Hei trenger å få tak i et lite prog der jeg kan ta ut antalle filer å undermapper fra en rootplassering. fks har en mappe der jeg vil liste ut hvor manger mapper å hvor mange filer det er under lalle undermappene.. slik at jeg kan finne ut om det er en mappe i strukturen som har mange filer i seg. trenger dette i forbindelse med backup.. håper dere skjønner noe av rotet mitt.. 6125430[/snapback] genialt program.. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå