Nervevrak Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Vil helst ha Intel chipsett også for å få den så stabil som mulig. Kommer nok ikke til å overklokke. Skal ha P4 641 (3,2 GHz) så det må bli med LGA775. Skal ha TV kort, lydkort, og vifteløs skjermkort med 2DVI samt en monitor utgang siden jeg har OrigenAE X15e kabinett m. skjerm Siden jeg skal ha 2DVI + monitor utgang blir valgene som ikke tar for mye plass litt begrenset. Har lyst på 7600GT m 2DVI. Men da må jeg ha et kort til med monitor utgang. Men 7600GT vifteløs tar 2 slotter. Og da finner jeg ikke HK med mange nok slotter til de andre kortene. Kan kjøre kort ala 7600GS vifteløs m 1 DVI og en monitor utgang. Men vil helst slippe og ha en ekstern DVI splitter. Finnes det feks HK med innebygd monitor utgang som ikke koster skjorta? Hvilken HK har mange nok slotter så jeg kan kjøre alle kortene inklusivt skjermkort som tar 2 slotter + et enkelt kort til kabinettskjermen? Hva med HK med digitale lydutganger, så jeg slipper unna eget lydkort? Syntes prisguiden på HK er litt mangelfull i antall seleksjonsvalg. Så er veldig vanskelig å få oversikten. Vil helst ha i955x eller i925xe chipsett, men kan se ut som at jeg må revurdere det valget. Eller er Intel D925XECV2 nesten eneste fornuftige valget? Endret 18. mai 2006 av Nervevrak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå