Ustedalen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Beslan-tragedien blir filmatisert Hva synes dere om dette? Tror dere det kan bli en bra, eller elendig film? Selv tror jeg filmen kan bli veldig bra, vis ikke det blir en Hollywood aktig film! Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Syntes en film om 911 burde kommet før denne tragedien ble filmatisert. //Swiss Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Syntes en film om 911 burde kommet før denne tragedien ble filmatisert. 6125431[/snapback] http://imdb.com/title/tt0469641/ Lenke til kommentar
SwissChesus Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Syntes en film om 911 burde kommet før denne tragedien ble filmatisert. 6125431[/snapback] http://imdb.com/title/tt0469641/ 6125476[/snapback] I stand corrected. //Swiss Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Den kan bli veldig bra hvis de ikke går i klisjé- eller sentimentalitetsmessige feller. De bør gå en gyllen middelvei mellom brutalitet og frykt, dvs ikke vise for mange groteske bilder (som vil trekke oppmerksomheten fra menneskeligheten ved det hele), men heller fokusere på personers reaksjoner og frykt. At "Hollywood" skal filmatisere klinger forøvrig ganske dårlig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg liker dårlig at tragiske og traumatiske hendelser, da spesielt den medfølgende reklamen/trailere, filmatiseres så kort tid etter selve hendelsen. Jeg har ikke tenkt å se United 93 eller WTC med det første, da jeg fortsatt blir uvel av tanken på disse katastrofene. Med mindre det faktisk er et budskap med disse filmene, så virker det bare som et forsøk på å tjene litt penger (og masse publisitet) på tragiske hendelser som enda ligger ferskt i minnene på folk flest. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hollywood lager film om det meste, i grunn, men jeg synes det er bedre med dokumentarer om faktiske hendelser, især tragedier og terrorangrep, da det er viktig at slikt ikke blir satt i feil perspektiv. Hvis det blir ren filmatisering kan det jo bli ganske bra, men om det blir like ille og like lite historisk korrekt som "Troy" blir det thumbs down. Lenke til kommentar
Bugs_Bergen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Blir sikkert en ny "Blockbuster-film" med Steven Seagal i hovedrollen der Beslan ser ut som en vanlig amerikansk småby og Segal er en amerikansk journalist på jakt etter sannheten... Har dessverre ikke særlig store håp om en god og seriøs film fra de kantene for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå