skoTner Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Noe nytt med bilen? 6306857[/snapback] Eh, lite akkurat nå... kommer en del nytt nå utover. Var i Kristiansund N. i helgen på et av tidenes beste treff da. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Du får legge ut link til bilder, så ut som en morsom tur.. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Noe nytt med bilen? 6306857[/snapback] Eh, lite akkurat nå... kommer en del nytt nå utover. Var i Kristiansund N. i helgen på et av tidenes beste treff da. 6364430[/snapback] Utrolig morsomt å høre at du likte treffet vårt Jeg angrer ikke på kommentaren min tidlig i tråden etter å ha sett bilen med egne øyne.. Utrolig flott! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Et bilde fra Hadeland; Hvor på Hadeland var dette? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 fin bil du har der, ta godt vare på den! tenkt noe med å sette inn litt fet anlegg inni den? ikke mange som valgt den stasjonsvognen som en stylingsbil, fin bil, kler den senkinga og den dekk størrelsn og felgene. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Et bilde fra Hadeland; Hvor på Hadeland var dette? 6868672[/snapback] Mekonomen, like over Gran blir det vel, like ved Rv4.. Lenke til kommentar
tnex Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 hehe.. fin bil, Gratulerer ! , men jeg liker Audi A6 bedre og den er litt nyere da, men men Gratulerer med en kjempe flott bil Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Mekonomen, like over Gran blir det vel, like ved Rv4..Artig. Faren min bor ikke langt unna der. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Uten tvil den peneste Audien jeg har sett. Ja, det finst biler som er mer stylet osv, men jeg synes at det er fint med moderat styling. Misunnelig! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 men jeg liker Audi A6 bedre og den er litt nyere da 6878649[/snapback] Det kommer jo helt an på årsmodellen.. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Utstyret er det ikke noe i veien med, men når man får satt sammen en så spesiell bil vil jeg si at fargevalget er nitrist... også litt store felger for så en bil som er så "liten".. Lenke til kommentar
skoTner Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Utstyret er det ikke noe i veien med, men når man får satt sammen en så spesiell bil vil jeg si at fargevalget er nitrist... også litt store felger for så en bil som er så "liten".. 6880820[/snapback] Ja, sølv er en spesiell "farge". Enten så elsker man den, eller så hater man den. Og jeg er da medlem i elske-klubben der. Felgene er jo også smakssak. For min del kunne jeg godt tenkt meg å puttet på enda en tomme og prøvd meg på 21". Men det får bli en annen gang. Lenke til kommentar
Robinaa85 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Utstyret er det ikke noe i veien med, men når man får satt sammen en så spesiell bil vil jeg si at fargevalget er nitrist... også litt store felger for så en bil som er så "liten".. 6880820[/snapback] Ja, sølv er en spesiell "farge". Enten så elsker man den, eller så hater man den. Og jeg er da medlem i elske-klubben der. Felgene er jo også smakssak. For min del kunne jeg godt tenkt meg å puttet på enda en tomme og prøvd meg på 21". Men det får bli en annen gang. 7438936[/snapback] Halla! Syns den va meget fin,men skremmende lik min Det eneste som er forskjell er felgene og bokstaven A! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 To ord, utrolig lekkert! Interiøret var nærmest orgasmisk pent Lenke til kommentar
st14n Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Gammel post, MEN FY FLATE FOR EN BIL! Hardbarska audi fan her, og det der er omentrent den feteste bilen jeg har sett! Lenke til kommentar
NissanSkyline Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Deilig bil, men Diesel motor på "rånebil" passer ikke helt.. men tøff kjerre Lenke til kommentar
Ixil Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Deilig bil, men Diesel motor på "rånebil" passer ikke helt.. men tøff kjerre 7870475[/snapback] Diesel kan dra sinnsykt bra, oxo har diesel et meget høyt moment.. Passer kanskje bedre i Norge der vi trenger noe som er sterkt og ikke altfor svakt ;D Lenke til kommentar
st14n Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Deilig bil, men Diesel motor på "rånebil" passer ikke helt.. men tøff kjerre 7870475[/snapback] Diesel funker da like bra som bensin? Bedre drag i diesel Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 En liten forsmak på 2007 sesongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå