viper_venom Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei. Har en k750i som jeg vurderer å flashe til w800i. Det er entry på den og den er låst til telenor. Det jeg lurer på: 1: Hvis jeg flasher den, vil operatørlåsen og entry forsvinne? 2: Kan dere nevne ALLE fordeler og ulemper med å flashe til w800i? 3: Er det eventuelt verdt å flashe til en w800i? (Blir mp3-spilleren mye bedre, menyene stiligere osv.) Lenke til kommentar
cane Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 1: Entry forsvinner ja. Men operatørlåsen blir ikke fjernet når man flasher ny programvare. Det er en annen operasjon. 2 og 3: jeg har oppgradert "ørtiførti" k750 til w800 og har bare fått gode tilbakemeldinger. Det eneste som i tilfelle er en ulempe ved oppgradering er at garantien ryker. Bortsett fra det ser jeg bare fordeler. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Gjøre om, blanker ut en brikke i telefonen og legger inn ny firmware. Altså, alt på skjermen blir, idette tilfellet, samme som på en w800i.. Vurderer det samme, koster 200kr hos en web sjappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå