greengrass Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg kom opp i engelsk skriftlig eksamen. Teama er "Colours". Tenker med en gang raseskille o.l., men er ellers tom for ideer. Fikk ikke så mye inspirasjon av teksthefte. Noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Det er jo vanskelig for oss å finne på en ide til bare overskriften "Colours" da Kan du ikke legge ut et lite utdrag fra heftet? Hva slags tekst er det du skal skrive? Novelle, fortelling osv. Endret 18. mai 2006 av BonFireMan Lenke til kommentar
greengrass Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Vil skrive en saklig tekst, helst artikkel. Heftet inneholder tekster om "live strong" og de andre veldedighets armbåndene, skoleuniformer, klær, klovner, folk som forteller om hva som setter farge på livet deres, isbjørn og det er fire sider om filmen "A few good men". Lenke til kommentar
BonFireMan Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Vil skrive en saklig tekst, helst artikkel. Heftet inneholder tekster om "live strong" og de andre veldedighets armbåndene, skoleuniformer, klær, klovner, folk som forteller om hva som setter farge på livet deres, isbjørn og det er fire sider om filmen "A few good men". 6125218[/snapback] Da kan du få med deg det at det er teit at forskjellige farger på armbånd skal vise hvilke meninger du har og hva du støtter (Min mening). Fargene er med på å sette folk i forskjellige båser. Noe som er negativt. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Sitter oppi det samme.. Tenkte med de samme forskjeller, farger - som i overført betydning (føleser, holdninger osv), spekter og perspektiver, likestilling, kontraster, osv.. Det blir i allefall ord som jeg vil ha med meg på notatarket, for så å titte på etter at oppgavene er gjennomskummet ;o] Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Kom Opp i det eg og Examen i mårra Colouers ja Blir sikker kult d! NOT! men beder en Matte Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) Kom Opp i det eg og Examen i mårra Colouers ja Blir sikker kult d! NOT! men beder en Matte 6129599[/snapback] Tja. Du får ha lykke til. Endret 18. mai 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 du kan dra alt fra graffiti til skolens farger til blyanten din i en sånn tekst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå