Guffen Duck Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Så på Netshop at de hadde en Toshiba Satellite A100-523 CM 380 (1,6). Hvor bra er denne. Skal brukes til Sims 2, word og surfing. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33119 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det er en billig pc men den er helt grei til Sims 2, word og surfing. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Det er en billig pc men den er helt grei til Sims 2, word og surfing. 6125250[/snapback] hvordan kan du uten å begrunne deg si at det er en billig pc, sånn i det løse luften. mest usæriøste jeg har lest! tundra og elitegroup er billig PC.. ikke toshiba.. toshiba har et av markedes feteste design på PC'ene sine! robuste og ikke noe plastic fantastic. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Det er en billig pc men den er helt grei til Sims 2, word og surfing. 6125250[/snapback] hvordan kan du uten å begrunne deg si at det er en billig pc, sånn i det løse luften. mest usæriøste jeg har lest! tundra og elitegroup er billig PC.. ikke toshiba.. toshiba har et av markedes feteste design på PC'ene sine! robuste og ikke noe plastic fantastic. 6603458[/snapback] Skjønner ikke hvorfor du tar opp et tema som er 2,5 mnd gammelt men men Det er en billig pc med bakgrund av en billig prosessor Celeron og da hjelper det lite om skallet er toshiba eller tundra... Uansett så siktet jeg mest til pris og ikke kvalitet, så er dette det mest useriøse du har lest kan du ikke være gamle skrotten :!: Edit- Tåplig innlegg som du kunne spart deg for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå