JFM Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) jeg trengrer noen sjekke-tips... hva skal jeg si når jeg ser en fin jente osv? hjelp meg! Endret 18. mai 2006 av JFM Lenke til kommentar
sixx Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 ikke bry deg om slike ting! snakk om gevær hvis du liker det, gitar pickuper hvis du liker det, rulleskøytekulelager hvis du liker det Jeg mener, hunm bør like deg som du er uansett!! har du en "sær" hobby du elsker så bør hun absolutt akseptere det... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 ikke bry deg om slike ting! snakk om gevær hvis du liker det, gitar pickuper hvis du liker det, rulleskøytekulelager hvis du liker det Jeg mener, hunm bør like deg som du er uansett!! har du en "sær" hobby du elsker så bør hun absolutt akseptere det... 6125767[/snapback] takk Noen som har flere tips? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Når du går forbi en pen jente kan du vifte opp og ned med tungen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå