inspid Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 (endret) dere er sikkert lei av og svare på alle folkene som spør om de samme spørsmålene om hva de burde kjøpe. så sorry før at jeg må bry dere. Jeg byggde min pc for ca 3 år, siden og nå ser jeg at det har sjedd mye i utvikklinga siden da. Så jeg er bled helt satt ut når jeg begynte å lese om dobbel kjerne prossesorer osv. så jeg skulle bare spørre noen dær ute som har litt peiling på pc hva jeg burde velge. kunne tenkt meg et kabinett som viser tempraturer osv. frampå. Det er bare å fåreslå hva jeg burde velge. det eneste jeg har fra før er en skjerm og tastatur og mus. takk for all hjelpen. prisen på pcen må komme på rundt 13k Endret 18. mai 2006 av inspid Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei og velkommen til forumet! Se på denne: Spillepc 13k.. Den mangler kabinett, men det kan du velge selv. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
inspid Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 ehhh 2 skjermkort?? kan ikke huske det var så utbredt når jeg byggde min pc. kan du forklare meg litt nermere hva det går ut på? tusen takk for din hjelp:) Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Kjempebra oppsett, men stusser litt på den harddisken. Jeg ville aldri hatt en harddisk som heter "Caviar". Det syntes jeg ikke er noe særlig. Hva med Hitachi T7K250? Den vant jo hd-testen... Lite støy, rask og bra. Lenke til kommentar
inspid Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 jeg er åpent for alt:D men står fortsatt som et spørsmålstegn når det gjelder 2 skjermkort Lenke til kommentar
inspid Skrevet 18. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2006 Føler egentlig at det ville blitt lettere med et 7900 gtx kort. hva er ytelsesforsjellen da? det må jo være lettere å kobble opp også. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 2 Skjermkort i SLI gjør at du får langt bedre ytelse (opptil cirka 70% bedre). Det trekker mer strøm, men strømforsyningen er mer enn god nok. 2x7900GT slår 7900GTX. Hvordan du skal koble til to skjermkort står godt forklart i brukermanualen til hovedkortet. Harddisken jeg satt opp er rask, stille og veldig god. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå