Gå til innhold

Transport Haugesund lufthavn - Haugesund sentrum?

Gilbert

Anbefalte innlegg

OT-godtfolk!

Jeg reiser til Haugesund i morgen, flyet lander i to-tida på ettermiddagen. Første buss til sentrum går i fem-tida, da er det tre timer dødtid. Finnes det taxi eller no der ute, kan man gå (har ikke bagasje) eller hvordan er egentlig det...

Gil Out

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da ringer jeg og forhører meg. Takk begge to, blir gøy å besøke Haugesund igjen - skal bort og se etter leilighet, har flytteplaner. Litt vrient, for de fleste hater visst kjæledyr av de jeg har hørt fra, hehe ...

Endret av Gilbert
Lenke til kommentar

Etter at Karmøy / Haugesund gikk over til Kolumbus, så passer ingen busser til noe.

Før passa bussene perfekt til fly og ferjer, nå kommer bussen 5 min for seint eller 2 timer for tidlig til ferjer / flyer, og går fra ferjer / flyer 5 min for tidlig eller 2 timer for seint.

Bestiller du taxi f.eks. kl. 12, så kan det godt hende at den ikke kommer før 14..

Har hendt at pappa har mista både ferjer og fly pga. seine taxier.

Lenke til kommentar

Vil det si at jeg bør ringe nå og bestille taxi til i morgen som venter på meg på flyplassen? Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det at den kommer to timer for sent. Er det fordi de har mye å gjøre? I såfall ringer jeg nå og bestiller, for har ikke behov for å sjekke ut flyplassen i to timer...

Lenke til kommentar

Har lite å si når du ringer.

Pappa ringer alltid dagen før, uten at det hjelper.

Problemet ligger ofte i sentralbordet deres siden de ofte har problemer der.

Men de siste gangene har de kommet når de skal, helst for tidlig, så kan godt hende de har fått fixa opp problemene sine nå.

Ring og bestill taxi i kveld eller i morgen tidlig og si når flyet lander, og at taxien SKAL stå klar til du er ute av flyplassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...