hightower_82 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Hei Har gått til anskaffelse av et PowerColor Radeon X1900XT 512MB. Dette kortet fungerer perfekt til alt jeg har brukt det til fram til nå, men når jeg skal koble den til TV får jeg den ikke til å virke. Bootscreenen til windows kommer opp på skjermen, men når desktoppen skal vises får jeg ikke inn noe bilde på TV'n. Jeg har en HD-ready TV med DVI inngang. Har prøvd å endre oppløsning og refreshrate. Er det noe jeg glemmer eller noe jeg må gjøre for å få dette til å virke? Lenke til kommentar
marsboer Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 HeiHar gått til anskaffelse av et PowerColor Radeon X1900XT 512MB. Dette kortet fungerer perfekt til alt jeg har brukt det til fram til nå, men når jeg skal koble den til TV får jeg den ikke til å virke. Bootscreenen til windows kommer opp på skjermen, men når desktoppen skal vises får jeg ikke inn noe bilde på TV'n. Jeg har en HD-ready TV med DVI inngang. Har prøvd å endre oppløsning og refreshrate. Er det noe jeg glemmer eller noe jeg må gjøre for å få dette til å virke? 6124818[/snapback] Jeg får også samme problemet en gang i blant med s-video. Det hender det virker av seg selv etter en reboot, men hvis ikke det fungerer en gang må jeg rett og slett avinstallere og installere catalyst driverene på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå