abene Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Ny feil oppdaget i Firefox En ny feil er oppdaget i den populære nettleseren Firefox. Feilen kan føre til at spesiell type bildekoder på en nettside forårsaker et DoS-angrep. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Dette er da virkelig gammelt nytt. Jeg har vært klar over dette i lang tid, og gikk egentlig ut ifra at Mozilla Foundation også var klar over det. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Versjon 1.5.0.4 kan lastes ned her. Eventuellt se her. Men dette er vel beta-versjoner. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Dette er da virkelig gammelt nytt. Jeg har vært klar over dette i lang tid, og gikk egentlig ut ifra at Mozilla Foundation også var klar over det. 6124794[/snapback] Er ikke sikkert at alle får med seg slike ting. Bedre å skrive en artikkel om det en ikke å skrive om den. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Dette er da virkelig gammelt nytt. Jeg har vært klar over dette i lang tid, og gikk egentlig ut ifra at Mozilla Foundation også var klar over det. 6124794[/snapback] Versjon 1.5.0.3 kom ut i begynnelsen av mai, denne feilen vart oppdaga 13. mai. Med andre ord, det kan ikkje vere så veldig gammalt nytt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Dette er da virkelig gammelt nytt. Jeg har vært klar over dette i lang tid, og gikk egentlig ut ifra at Mozilla Foundation også var klar over det. 6124794[/snapback] Versjon 1.5.0.3 kom ut i begynnelsen av mai, denne feilen vart oppdaga 13. mai. Med andre ord, det kan ikkje vere så veldig gammalt nytt. 6128988[/snapback] Er det trolig at 1.5.0.4 rc3 fra 17. mai har fikset dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå