loggon Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg er ikke logget inn på kontoen minn hos Komplett ! men ved å holde musepeker på explorer så kommer navnet mitt opp kunn på denne siden ?(ps!viser seg ved å ha flere sider oppe på en gang og legg musepeker på explorer som viser side for komplett) Datatilsynet: det jeg da lurer på er om de bruker ipadresse reg. ved handel til å lese meg også når jeg ikke er inlogget ved besøk på deres nettside ?. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Jeg er ikke logget inn på kontoen minn hos Komplett ! men ved å holde musepeker på explorer så kommer navnet mitt opp kunn på denne siden ?(ps!viser seg ved å ha flere sider oppe på en gang og legg musepeker på explorer som viser side for komplett) Datatilsynet: det jeg da lurer på er om de bruker ipadresse reg. ved handel til å lese meg også når jeg ikke er inlogget ved besøk på deres nettside ?. 6124706[/snapback] Slett cookies i maskinen din så forsvinner den infoen... Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Du har vel merket av for automatisk innlogging en gang du logget på for en stund tilbake, slik at du bare blir bedt om brukernavn/passord ved bestilling. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Det vises her også - fordi jeg har valgt at den skal logge inn av seg selv - slik som på forumet - hvor jeg automatisk logges inn som JoachimR. På et par av de andre PCene logges det ikke direkte inn på Komplett - og jeg sliter hver eneste gang med passordet... Så det er nok brukervalgt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå