Gå til innhold

Samsung HDTV + XBOX 360

Anbefalte innlegg

Om du er villig til å tøye budsjettet ditt med noen femhundrelapper, så er dette en fantastisk tv JVC LT32S60BU

6137030[/snapback]

Denne kjøpte jeg på fredag. Beste 32" HDTV de hadde på lefdal Sandvika, uten den minste tvil :dribble:

Er veldig fornøyd hvertfall!

Ser det står feil specs hos Lefdal. Denne har også component inngang, PIP (bilde i bilde) med intill 12 bilder, ekstern høyttaler utgang og kun 7ms.

Rett skal være rett :hrm:

Endret av schism
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvem Samsung LCD-TV egner seg best til spilling i HD? da tenker jeg ikke på R-serier eller noe sånt.

6149996[/snapback]

er det ikke M serien som er så dårlig?

6153122[/snapback]

hm :hmm:

kanskje du skal begynne å skrive noe som gir mening?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det er R-serien som egner seg best til spilling.

6513492[/snapback]

Mener du dette generelt eller den nye R-serien? LE-40R51B er vel ikke bedre til spilling enn LE-40M61B?

Hoy, DbD bumpa visstnok..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til at R-serien skal være bedre til spilling enn M-serien. Det er bare modellbetegnelser, og om det er en M-, R- eller T-serie sier lite om tv'ens spesifikkasjoner. M-serien er meg bekjent den dyreste av dem og bør derfor også være best til spilling. Drep meg hvis jeg tar feil.

Den nye R-serien har vel noe som heter game-mode, men dette er bare en forhåndinnstilling på bildet på lik linje med andre forhåndsinnstillinger som movie, sport, music osv. Drep meg en gang til hvis jeg tar feil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...